.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش خودکشی با قرص برنج در شمال کشور
استانهای شمالی کشور رکورد خودکشی با قرص برنج را در کشور به خود اختصاص دادند...در 4 ماه گذشته 79 نفر بر اثر خوردن قرص برنج به بيمارستان ...
افزایش خودکشی با قرص برنج در شمال کشور

استانهای شمالی کشور رکورد خودکشی با قرص برنج را در کشور به خود اختصاص دادند.
به گزارش آخرین قرص‌های برنج در نواحي شمال كشور به منظور حفظ و نگهداري برنج در انبارها و جلوگيري از تخريب آن‌ها توسط حشرات و همچنين دفع آفات ساير غلات انبار شده استفاده مي‌شود‌. به براساس اين گزارش، امروزه به دليل موجود بودن‌ اين قرص‌ها در منازل و دسترسي آسان،‌ به عنوان وسيله‌ايي براي خودكشي استفاده شده و جوانان با درگيري‌هاي بسيار جزيي به خوردن اين قرص‌ها اقدام مي‌كنند‌.

براساس اعلام مراکز درمانی استان گیلان 5 تا 7 نفر هر ماه در این استان با خوردن قرص برنج مي ميرند . همچنین در 4 ماه گذشته 79 نفر بر اثر خوردن قرص برنج به بيمارستان رازي رشت مراجعه کردند که از اين تعداد 27 نفر فوت کردند .

این درحالی است که بيشترين شمار خودكشي‌هايي كه با قرص برنج دركشور رخ مي‌دهد،مربوط به استان مازندران است.بطوری که در چند سال اخیر 50 درصد خودکشي‌ها در استان مازندران با قرص برنج بوده است.بر همین اساس مقرر شده است براي كاهش شمار خودكشي با قرص برنج، از ديگر اقلام دارويي براي مبارزه با آفات برنج استفاده شود.

گفتنی است از هر 100 نفري که برای خودکشی در دنيا قرص برنج مي خورند ، 70 نفر جان خود را از دست می دهند.. قرص برنج با توليد گاز فسفين سبب نارسايي و مسموميت کبد ، نارسايي کليه ، تخريب سلول هاي ريه ، سکته قلبي و در نهايت منجر به مرگ مي شود . مدت زمان تاثير قرص برنج پس از مصرف نيم ساعت است و تنها راه نجات بيمار خوراندن يک ليوان روغن به وي و خارج کردن محتويات معده اوست .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابوطالب ندری 29 مرداد 1389
درود
اقا می فرمودید که روغنش از چه روغنی باشه !؟
روغن جامد / روغن ماشین /روغن نباتی و ...!؟
این را اگر توضیح بفرمایید و بسیار عالی خواهد شد و امیدوارم که کسی براش این اتفاق نیافته ولی احتمل هست ...
مهدی 22 آذر 1390
از تهران.من میخوام خودم بکشم به خاطر یه نفر که فکر میکردم دوسم داره به خدا من دوسش دارم حتما این کارو میکنم .من میخواستم زندگیم براش بزارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.